A boy brushed red... Living in black and white

Jävligt bra överskrift, som passar in på mig.. enligt mig iaf ;b
En låt med underoath för övrigt.

Jag orkade skriva lite till ändå..!
Idag har varit en fett skön & bra dag. Mysig också för den delen =)
Har umgåts med baby hela dagen, ätit god mat & haft det myys..
Nu är det `lägga-sig-i-sängen-dags´! Alla ljus är tända & snart dras filmen på.
Min heting ligger i sängen & väntar på mig (min pappa)
Jag ska gå o lägga mig med henne (julia's mamma) nu ;)
Mysigt ska de bli.. Var ett tag sen jag låg i samma säng som henne..
Måste bara säga att jag älskar min flickvän mer än ngt annat här på jorden.
Vi har ett fiiint liv framför oss!

På måndag blir det en stor förrändring i mitt och vårat liv.
JOBB :D Jävlar vad jag ska handla grejor hem till oss.. Och tatuera mig.
Sen blir det o spara.. För den som spar han har! iiih ;)
Godnatt o sådär. Ha det bra! (ni som förtjänar att må bra) PEACE.

"Om du var en turk vore jag en grek." HAHA!! jag älskar dig gumms <3<3<3

image11
Min älskling's öga. Så jävla vacker! iiiih, ILOVEYOU <3

Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0