Who am I? I am who?

Helgen har varit mkt trevlig.
Varit med Tomas hela helgen. Lanat & haft det jävligt mysigt ;)
Inte varit med honom riktigt på, jadu 1 ½ år kanske.
Känns fett bra att vi börjat umgåts igen.. I've missed you!
Nu spiller vi fan ingen mer tid, eller rättare sagt JAG ska inte spilla mer tid.
No more!
Annars i helgen har jag varit lite med jennie, samt björne & martin en natt..
Var roligt att träffa dom också, händer inte allt för ofta nu för tiden.

Hädanefter ska jag endast fokusera på mig själv, det är de enda rätta.
Jag kan faktiskt komma någonstans här i livet & för att komma långt,
måste jag börja med att ta itu med mina egna fucking problem.
I got the world & future in the palm of my hands.
Jag kan och SKA komma långt..!

12e november 19:30, då jävlar smäller det..
SLIPKNOT!!! med Children Of Bodom & Machinehead som förband!
Fyfan vad underbart det kommer att bli.. Längtar <3

Ha det bra ni som förtjänar det, och du.. ta hand om dig -v-

Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0