Du var solen i min himmel.

Jag har hela tiden trott att det skulle vara vi föralltid, som vi lovade varandra.
Nu har vi förlorat allt vi älskat.
Var aldrig meningen att det skulle bli såhär.
Jag älskade dig mer än något annat på den här jorden & de gör jag fortfarande.
Det är något som aldrig kommer att förrändras.
Jag vill(e) göra allt för dig, ge dig allt & dela precis allt med dig.
Såg en lång & underbar framtid med dig.
Men jag förstår nu att det inte kan vara du & jag mer, inte i detta nu & kanske inte i detta liv.
Men hur ska det gå..? Ingen Romeo utan sin Julia :'(
OM vi aldrig mer har något att säga till varandra så vill jag nu säga tack.
Du har hjälpt mig väldigt mycket o knuffat mig in i rätt riktning.
Det är aldrig någon annan som klarat av det, så du har lyckats bra.
Du är världens underbaraste människa & jag önskar verkligen dig all lycka i livet.
Tyvärr så fick ingen av oss de vi ville, att dela livet tillsammans..
Du var min ängel, min princessa, mitt allt.
Förlåt Julia. Jag älskar dig -v-

Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0