55+lo888kmj

Överskriften är skriven av vår lille wille :D
Klockan är nu 16:43 och jag har precis kommit hem från jobbet.
Fick komma hem till baby lite tidigare än planerat, skönt =)
Nu sitter jag hemma med älskling och kikar lite på tv.
Idag har jag bara legat i sängen framtills att jag skulle åka till jobbet.
Är jävligt stolt över att jag har lyckats skaffat mig ett jobb!
Tror inte det är många som trodde att jag skulle jobba vid det här laget..
Känns skönt att jag fått ett jobb före många andra trots allt som varit!
Men som jag har sagt förut, jag är bättre än de flesta. (trots min glömska) o.O
Ikväll blir det bara att ta det jävligt chill o mysa en massa med gumms..
Kvällen & natten kommer bli lång, jag ska hålla älskling sällskap hela natten.
Hon ska göra ett EEG-test imorgon & då ska man tydligen vara vaken en viss tid.
Men jag tror vi kommer få det jättemysigt inatt...
& lyckas få tiden att rinna iväg ganska fort! (a) snygging <3
Hon får mig att bli så 'het' .
Hon får mig att bli så glad & lycklig.
Hon är det bästa som hänt mig
Hon är det bästa jag har.
Hon är flickan jag älskar.
Hon är den jag vill ha!
Och jag vet att hon känner likadant om mig, du & jag sweetiiiiie! livet ut <3
Jaaa, det var väl allt för mig just nu. Skriver mer senare!
Här kommer en bild som jag gjorde i PS under ett tillfälle då allt inte var så bra..
Och det är sant, jag själv är min värsta fiende. Vem är din?
image22

Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0