A sense of purpose

Det blir en väldigt lugn och stilla dag. Ska strax slå på lite South park >_< !!
Tänker pendla mellan att ligga i soffan & sängen fram tills jag ska jobba inatt.
Blir nog att jag sover några timmar lite senare också.

Sitter o lyssnar på det senaste albumet från In Flames.
Låtarna växer fan mer och mer.. Dessa genier från göteborg är fan fantastiska!
Blir nog tvungen att se dem i sommar, så fucking bra.

image34
Sleepless again
I need to ease my mind
And kill what burns inside
Sleepless again


19:00 \
Nu har jag sett några avsnitt av South Park! Ätit sibylla har jag också gjort ;)
SMAKA BLAA!
Ska strax lägga mig o kika på någon film & försöka sova lite efter den.
Får hoppas att jag kan somna så jag är utvilad tills jag ska jobba..
Skriver 1 rad eller 2 senare innan jag rör mig mot IP.
Saknar min älskling, du finns alltid i mina tankar <3
godnatt!

Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0