All for you..

It's true. Because I love you. <3

Hitills har den här dagen varit jättebra :)
Jag & gumms vaknade vid 10 men låg kvar i sängen till ungefär 11.
Sen har vi bara tagit det chill o haft det mysigt.
Jag har duschat också.. Var jävligt skönt!
Nu sitter jag i soffan o fick lust o skriva lite blogg så ja..
Wille har suttit nu och glott in i skärmen i ungefär 15min.. Så söt :D
Tror faktiskt han är starkt intresserad av muspekaren =D
Här är två bilder på lille wille & en bild på diesel i detta nu!



Fett nice att vi har skaffat en till liten buse :D
Nu ska jag gå & hjälpa älskling med något på datorn sen ska vi på affären.
Skriver nog mer senare.. Hörs då, hääeej!

16:53 \ Nu har vi ätit mat, `Hemmagjord hamburgertallrik´ ;D
Hm vad har jag gjort idag..? Städat en del har jag gjort..
Och när älskling åker på fotbollsträning ska jag först hämta cykeln
som står i stan & sen blir det o diska! Duktig pojke jag :D
Hoppas tiden går fort när juliie tränar småflickorna!
Jag vill ha hem henne, såfort de bara går!!
För jag vill pussas massor med henne (a) jättemyyyyyys :)

Imorgon ska jag jobba..!
Blir en chill dag, jobbar 1 till 5 så blir ganska lök. inge dollyjobb imorgon inte.
Förmodligen kommer jag komma igång riktigt med jobb den här månaden.
Har bara blivit inskolad framtills imorgon. Då börjar allvaret.
och då kommer även cashen att börja rulla in! WOHOO!
Verkar som att jag hittat en annan stig i livet nu. Känns jävligt bra :)
Och jag har en flickvän som jag verkligen älskar, så nu är allt prima! :D
Till & med vädret börjar arta sig..
Var förresten o grilla med 2 polare igår. Fett mysigt =)
För att komma till grillplatsen tyckte vi att det vore roligt o dumma oss lite..
Vi gick in på en smal stig som ledde till massa dy & shit.
Vi gick genom skogen ett bra tag & vi kom tillslut fram till grillplatsen!
Var rätt schysst o traska i skogen faktiskt.. lite tungt dock =\
Senast jag gjorde ngt sånt bodde jag i Matfors & det var många år sedan.
Oj, nu märkte jag att jag fastnade lite här i skrivandet.. =s
Ska kika simpsons nu! Skriver mer ikväll förhudligen.
Här kommer lite bilder på min vackra flickvän & våra 2 rumskamrater..


Förresten, vem fan tar en tupplur på det stället man själv skiter?
- Wille kan som ingen annan kan
!! :D

Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0