# Dé é mycké nu

Trött & sliten.
Sovit dåligt några nätter nu plus att jag jobbade idag, 7 - 12.
Så det blir att sova tidigt idag så man orkar dagen imorgon.
Ska jobba dubbelpass imorgon, 13.00 ~ 21.00. Samma pass på onsdag.
Kommer bli två långa dagar nu för mig men det är baara bra! :D
På lördag blir det också jobba.
Jag mfl ska sätta upp scen när Rod Stewart ska spela.
Plocka bort också antar jag, för tydligen blir det jobb i ungefär 20 timmar.
Så cashen kommer rulla in! =) FETT SKÖNT.
Är glad att det börjar komma mer & mer jobb för mig därför blir jag tvungen
att dela med mig lite till dig :D
Nu sitter jag & hjärti vid datorn en sväng..
Kom precis hem från julias mormor & morfar. Ätit tjockispannkaka ;D
Nu ska jag lägga mig ner i soffan o kika på tv.
Älskling ska snart göra läxa! dutti =)
Hade bra!

Jag älskar dig
Jag tycker att du är bra
Och jag är en idiot som kanske inte är ngt att ha


Kommentarer

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0