MAT!

Fan vad gott det är med mat! (FETJAGVET)
Sitter hemma med älskling o tar det chill & väntar på mamma.
Hon ska bjuda på sibylla =D Orkar inte laga ngt idag..
Idag har det varit en bra dag för mig o bejbi..
Gick ner till stan vid 1 tiden, mötte Julia & hennes mamma Lena.
Var på en glasögonaffär o tittade ett bra tag..
Gumms hittade 2 par skitfräsha glajjer som hon får om 2-3 veckor.
Sen åkte jag hem till Haga & damerna for vidare till Ikea..
Har städat i ca 2 timmar sen kom baby hem.. Så nu sitter vi här o myser lite :)
Nu ska jag kramas lite med wille! hörs senare kanske. sMAC(K)!
Här är ett snabbt hopkok på älskling :) Svartvitmålad
Dock dålig kvalité pga blogg.se =/


Nu är klockan 21:21 och baby har nyss duschat =O
Sibylla smakade förresten jävligt bra förut så ni vet ;)
( Jag vet att Julia tycker att jag är en tjockis även fast hon inte säger ngt! )
Vi sitter i soffan o tittar lite på efterlyst.
Glömde nämna en sak förut när jag skrev..
Jag köpte ett par feta solbrillor idag, äntligen!
Skönt att kunna gömma sig lite ibland..
Sverige vann tillslut över Tjeckien i kvartsfinalen & imorgon väntar Kanada!
Kommer bli jävligt tufft men hoppas på det bästa..
Saknar hockey'n ibland faktiskt.. menmen sånt är livet.
Nu ska jag titta vidare på efterlyst! & förresten..
jag kommer nog börja skriva lite mer blogg nu..
Så nu vet DU det också! =D

Kommentarer
Postat av: Flickvännen.

Jag älskar dit mitt hjärtegull.

2008-05-16 @ 11:24:28
URL: http://rozaglitter.blogg.se
Postat av: Flickvännen

Tur att man kan stava. =P Det skulle stå. Jag älskar dig mitt hjärtegull.

2008-05-16 @ 11:25:25
URL: http://rozaglitter.blogg.se

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0