This heart, it beats, beats for only you

Mitt hjärta är ditt <3

21:42 \ Sitter hemma hos mamma nu i Sallyhill med micke och chillar till massa musik.
Blir förbryllad av mina högtalare varje gång jag lyssnar på musik i dem.
Är faktiskt bra ljud i dem, och dessutom är dom fett gamla.
Pappas gamla som jag köpte av honom. Minst 20 år är dem, förmodligen äldre.
Jag skriver mer om ett litet tag, ska gå ner på macken o köpa cola.
seeya soon, hoe.

22:27 \ Nu är jag inne igen.. gör inte mkt. Musik oså =)
Träffade älskling förut ett tag.. Var jävligt skönt att prata med henne.
Det var en lättnad ska du veta .
Idag har jag jobbat, 7 - 17. Efter det var jag på stan ett tag o var ute i finvädret.
Köpte ett par riktigt schyssta kortbrallor också, som jag haft på mig idag.
Första dagen jag haft kortbrallor på mig ute i år, fett skönt.
"Vi hade iallfall tur med vädret" :)
Hoppas och tror på en riktigt fet sommar i år faktiskt.
Både vädret & allt annat.
Vill ha en skön sommar tillsammans med min vackra flickvän :) <3
Nu ska jag lägga mig i sängen ett tag.. Min käre vän MIKAEL ska sätta sig en sväng.
Take care, peace out.

Kommentarer
Postat av: Julia

svar ; hihi sötis :D jag fick träffa dig idag juh :D jag ska tvätta kläder senare idag :P jag saknar dig redan..

2008-06-04 @ 14:28:49
URL: http://rozaglitter.blogg.se

Kommentera skiten här!:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0